Snap shoot

Snap shoot

Saturday, September 29, 2012

The confirmation

12.2.12

Ada jemputan kenduri kawen kawan hubby di Cheras. balik dari kenduri kawen, singgah farmasi untuk beli pregnancy test. permintaan hubby sebab dia tgk aku lain mcm. cepat letih. so, balik tu, before solat, aku buat pregnancy test. Biasanya buat pregnancy test waktu pagi..aku buat waktu petang. hihi...

Its confirmed!

Alhamdulillah

bila tunjuk kat hubby alat pregnancy test tu, hubby mcm tak percaya. siap ajak pergi klinik for second test. 

hahaha...

aku ikutkan jer..bila tanya 'nape nak g klinik?

jwpn hubby: nk dgr perkataan tu..

aku tanya lagi..: perkataan ape?

jwpn hubby: congratulations..

hahahaah..hubby..hubby..mcm-mcm...

masa check-up, doktor kata kandungan dh berusia 4 minggu 1 hari. doktor bagi asid folik and multivitamin. hubby dh pesan, mkn setiap hari. jgn culas mkn ubat. hihihi..baeekkkkk..

cuma recall balik ape yang kwn aku kata pada aku dulu. kwn aku kata, biasanya 1st pregnancy agak sukar nk nmpk 2 line. kena buat byk kali. nak-nak kalau baru sebulan. kes aku pulak, terus nmpk 2 line. mengikut kata doktor 'tebal lagi line tu' 

hihi..

papepun Alhamdulillah...


No comments:

Post a Comment