Snap shoot

Snap shoot

Wednesday, March 9, 2011

Pacific vs Kuala Lumpur

Assalamualaikum,,,

Hola...

Selamat tengahari...

cuaca kt sini dh mendung, indi band pun dh mula nk menjalankan tugas dlm perut ni. laparrrrrrr....

sambil-sambil tunggu lunch time, aku check blog. ada benda psl blog ni yg dok bermain dan berpusing dalam kepala aku. berkenaan dgn waktu post entry. 

aku jadi mosykil sbb date entry aku lmbt sehari. 
kenapakah???

few days after aku aktif blog, aku dh notice about this. puas aku godek-godek kat sume tmpt blog ni. rasanya setting sume dh OK. apakah lagi yg TAK OK ni..??? persoalan ni terbiar begitu sahaja sebab kekangan masa  *ewahhh..main game ko ada masa lak yer. huah3x nak godek lebih mendalam kat blog ni. banyak assignment menanti. fb pun aku on. tp setakat on jer. tak dan dh mcm dulu-dulu, boleh update status sume.

waaa..dah ujan kt sini...

arini, sementara menanti waktu lunch, ada masa sikit untuk godek-godek blog. and, aku notice 1 thing yg aku rasa mampu menyelesaikan persoalan berkenaan entry date aku kt blog ni. 

hahahahaha...

aku silap setting rupanya...

sebelum ni..ianya begini

Flight delayed di Pacific. hahahah...

tgk kt anak panah merah tu. aku set Pacific time. hahahah..pdnla lambat sehari. berangan duk overseas ker? *ngeee...

dan sekarang...
Flight just touch down KLIA. hahaha..

sudah kembali ke alam nyata. di Malaysia. hahaha..

camner lah tak boleh notice sebelum ni.

No comments:

Post a Comment