Snap shoot

Snap shoot

Wednesday, March 23, 2011

Good news

Assalamualaikum,,,,

Sudah lunch break, tp aku tak pegi mkn lg. jap lg la

hari ni aku dpt berita-berita yg baik. pertamanya, abg long (abg sepupu) dpt anak ke-4 pg td. kak long selamat melahirkan baby boy yg ketiga. kesian nana (anak abg long). frust tak de geng. hahahaa. sebelum kak long deliver aritu, aku ada tanya kak long,

tutup kedai ke lepas ni kak long?

kak long jwb

tutup la...cukup la tu...

hihik..

sekali dpt baby boy lg...aku tanya abg long

tutup kedai ke lps ni?

abg long jwb

more to come

huah..huah..huah...

kesian kak long. 

keduanya, blog penulisan2u.my dh berfungsi semula. tak de la boring bila aku kat ofis ni. sambil-sambil buat keje, agak-agak tensi, aku baca cerpen or novel kt situ. yeayy..yeayyy....

setakat ni itu jela berita-berita baiknyer...harap-harap, lebih byk berita baik akan muncul. turun pergi cafe jom...

Selamat Menjamu Selera

No comments:

Post a Comment