Snap shoot

Snap shoot

Sunday, March 20, 2011

Walimatul Urus CMS & SZN and Hot Air Ballon

Assalamualaikum....

Minggu terakhir sebelum sesi persekolahan bermula. huhu...

arini, salah sorg kawan aku melangsungkan perkahwinan di Terengganu. sob..sob...tak dapat pergi. huhuk...teringat zaman belajar kt sana dulu. haih...jika tiada aral melintang arini, insyaAllah aku hadirkan diri ke perkahwinan kwn aku tu. kekangan masa dan tugasan serta majlis kahwin family antara faktor tidak dapat hadir ke majlis perkahwinan tersebut. as usual, nick names for pengantin

CMS - pengantin lelaki
SZN - pengantin perempuan

since, aku tak dapat nk pergi wedding mereka, aku post kad kawen mereka kt sini.

SZN & CMS, Selamat Pengantin Baru, moga kekal hingga syurga...

kebetulan pada tarikh yg sama dgn wedding ni, one of my family member pun kahwin jugak. mula-mula kemungkinan pergi. last-last minute, tak jadi.

oh! sebelum terlupa...Good Luck n All the best for paintball team (lelaki). sorry! aku tak dpt ikut ke johor untuk jadi tukang serak sorak. No Paint, No Gain! Chaiyok korang. balik bwk medal...

so, balik keje td, mkn kenduri kt umah jiran, anak dia bertunang. petang pulak ke rumah makcik. adik sepupu ajak tgk Hot Air Ballon kt Putrajaya. ni kali ke-2 aku g tgk Hot Air Ballon. gerak dari rumah makcik, lepas maghrib, sampai Putrajaya pukul 8.30pm. tgk Hot Air Ballon sampai kul 9.30pm, then jenguk jap gerai-gerai yang ada kt sana. kul 9.45pm dh balik umah makcik balik. kawasan agak becak sebab hujan petangnya. banyak jugak gambar yang angah dan andik sepupu snap, falsh..flash...hihi...

hohoho..siap beli cekak telinga mickey mouse lg. ada lampu lip lap lip lap. *aku nk bg sape lk cekak tu lepas ni? sapa mau?????

gambo xdan nk cilok dr angah lg. nnti la aku boh kt sini ek.

No comments:

Post a Comment