Snap shoot

Snap shoot

Wednesday, May 25, 2011

Makan FREE..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wuuhuu...


hihihi...

aku dpt kupon ni dari ibu. ibu forward kat email aku. 

MAKAN FREE!!!!!!!!!!

terus aku teringat Makbed dan jiran Makbed nama Ida. hihi...
aku forwardkan kupon ni kepada mereka dan message mereka minta check email SEGERA!
kawan-kawan yang lain, kalau nak kupon ni, copy and paste yer. print sebesar saiz kertas A4. saiz kecik depa tak layan.
aku dah redeem tadi
aku makan satu jer. lagi satu aku bagi kawan sekerja. hihihi...
dari minggu lepas aku nak sangat makan burger McDonalds. macam ngidam orang ngandung pulak. ngeeeeee....
hari ni lepas dah keinginan aku nak makan burger McD. hihi...

cepat-cepat..siapa-siapa nak makan free...
tawaran SAMPAI MALAM INI SAJE...

No comments:

Post a Comment