Snap shoot

Snap shoot

Monday, May 23, 2011

Tak sabar tunggu pukul 5.00 petang

Uhuk..uhuk...

rasa nak tanggalkan je hidung aku ni..pastu cuci bersih-bersih, then letak balik kat tempat asal hidung tu...buat macam spongebob buat.
bulih dak? huhuk...

dah 4 ari tak sihat. mula-mula sakit tekak dan bdn panas jer. segera aku telan panadol 2 biji. kebah la kejap. ari sabtu lepas, ada fire safety course. layankan je walaupun badan tak sihat. aku kira aku ni sihat jugaklah kan sebab berjaya angkat fire extinguisher tu. hihihi...

ari ahad, aku lepak je kt rumah. on9 pun mcm tak on9. BW pun tak mcm BW. time ni batuk dah datang, selsema pun sudah mari. adoyai...

arini, serius aku dh tak tahan dengan hidung aku yg tersumbat ni. ckp dgn org pun asyik bersin jer. kalo aku ckp aku berjaya bersin lebih 20kali arini, korang percaya tak? tapi, itu la yang aku alami. bersin jer. dengan running nose and blocked nose lagi. 

complete package. 

aku BW kt blog Makbed jer. yang lain sat g malam aku BW ek..

No comments:

Post a Comment