Snap shoot

Snap shoot

Friday, April 22, 2011

Harus aku tunaikan permintaannya

Assalamualaikum,,,,,

Kursus sepanjang hari. agak letih yet, menambahkan ilmu. sampai rumah, setelah selesaikan kerja-kerja rumah, baru aku dapat duduk dgn selasa dan online.

Bulan ni agak sibuk. travelling around. kadang-kadang sampai ofis pun cuma utk letak beg jer. pastu amik fail dan kunci, 'jalan-jalan makan angin'. hohoho..

hari ni baru ada kesempatan jenguk blog kwn aku. CE
dan hari ni jugak aku baca psl kesihatan CE. 

Hari tu CE msg aku, ajak keluar. kebetulan CE ada berdekatan dgn ofis aku. tp, time tu aku sgt busy. handphone  pun aku main campak je atas meja. tak dan nak belek dah. balik rumah pun sama. letak barang, settle kn diri dan rumah, terus bummm...(tido). 

aku terjaga pukul 2 pagi, baru sedar yg handphone dah kehabisan bateri. cari charger jap. charge handphone. on hnadphone balik dan baru perasaan yang CE msg aku ajak keluar. huhuk...

sorry dear. betul-betul tak perasan msg u.

bila aku msg CE balik, dia ckp

~ it's ok ~

dan dia ada permintaan. dia minta aku ajar dia buat kek batik

HARUS AKU TUNAIKAN PERMINTAANNYA. 

menunaikan permintaan seorang sahabat, besar ganjarannyer kn? tp, bukan ganjaran yang aku pandang. keilkhlasan persahabatan, itu kunci utama. bila ikhlas, apa-apa pun kita akan buat utk kwn kita. lebih-lebih lagi bila kita tau keadaan kesihatan kwn kita mcm mane

CE, i pray for ur health and happiness. hope that you and your husband will be strong to face the challenge you've have now. i'm supporting you

CE, i sibuk mcm mana pun, i promise, i ajar u buat the healthy kek batik. 

sob..sob..

1 comment:

  1. ish...sedih baca entry ni..
    ish u ni..sama mcm KZ suka buat I terharu..

    ReplyDelete