Snap shoot

Snap shoot

Thursday, February 17, 2011

Ka..cing....

Salam,,,

macam lagu Shania Twain dh tajuk entry kali ni. hihi...
mula-mula aku nk tulih tajuk entry ni, dengan ayat lain. fikir-fikir balik..mcm biasa. so..tukar lh. hihi...

bila sebut 'ka...cing'
mesti pelikkn...
hape la budak ni nk ckp sbnrnya.hihi..

kalo ada sound system kt sini *ada kot, aku je xtau camno nk buat. hahaha
aku rasa bole la kot korg nk agak kaitan sbnr ayat 'ka..cing' ni... *bukan kencing tau.huah..huah..huah...

few days ago, aku BW kt one blog ni *blog dirahsiakn. harap maklum. tuan tanah dh privatekan blog. aku baca time dia x privatekn lg. hihi...
when i browse through the blog...i found out one of the post *lupo tajuk la...sorry...
n dlm post tu dia tulih about hantaran dia.
that's why aku tulih tajuk entry ni 'ka..cing'.
bunyi duit. hihi...wang besar...wang besar..

so..ok...negara demokrasi, ikut suka bloggers la nk tulih apa pun kn.
dia tulih nilai hantaran dia n the best part, hantaran tu pun dh di up kn regenyer...

hihihi...

untuk sesapa blogger yg x kawen lg or yg nk menuju ke alam kawen, kalo jumpa kwn2 anda yg tulih rege hantaran kt blog depa, leh amik idea kn..kn..kn...
how much to deal on the hantaran

skrg ni pulak, ada yg tgk kelulusan.
lg tinggi kelulusan perempuan tu..lg tinggi la hantaran kawen nyer..

cuma satu

dalam rukun nikah, ada sebut hantaran ker?

seingat otak aku yg masih stabil lg ni, xde pulak.

so, kt situ bole fikir.

ada seorang teman, berkongsi ilmu, pendapat dan cerita dgn aku berkenaan hantaran. ini ilmu yg dikongsi ~

JGN MINTA HANTARAN.
rukun nikah ada 5.
perempuan yakni bakal isteri
lelaki yakni bakal suami
wali
ijab
kabul
ITU YG UTAMA

dan, aku masih ingat lg, ustazah aku ckp (masa sekolah dulu),

~ hantaran bukan nilai diri kamu. mas kahwin itu adalah nilai diri kamu. kalo nk harga diri tinggi, letak pada mas kahwin. bukan hantaran ~

1. masa baca tu ~ aku impress wei..tgk rege hantaran tu...hihii...serius impress
2. masa baca tu jugak ~ apakah, adakah, perlukah, mengapakah bermain2 dlm otak aku
3. apakah yg cuba ko tunjukkan dgn sebut rege tender hantaran tu..
4. adakah mmg ko nk tunjuk?
5. perlukah ko tulis rege asal dgn rege di up kn tu?
6. mengapakah kamu begitu yer...

sape nk jwb...angkat jari, ketuk ketuk ramadhan keypad, tulih kt komen yer..

adios

No comments:

Post a Comment