Snap shoot

Snap shoot

Friday, February 11, 2011

Perlukah..???

Salam,,,

hari ke 11 bulan februari. hari jumaat. hari penuh berkat.

pagi td, masa aku tgh siap2 nk g keje, dr bilik dh terdgr suara org menjerit2 kt umah jiran aku.

haih...

bulan ni pulak dh berapa kali aku dgr jerit2 kt umah jiran aku ni.
kesian pun ada, mrh pun ada...

kesian sbb...
jiran aku tu adalah pasangan suami isteri warga emas.

marah sbb...
cucu yg tinggal bersama mereka berlaku biadap terhadap atok dan neneknyer. asal xpuas hati jer..jerit2, marah2. bahasa toksah ckp la...mmg bahasa yg 'sgt cantik'.

masa kuar dr rumah td, aku nmpk cucu jiran aku keluar dr umah dgn 3 org kwnnya.
sambil jalan tu..masih lg marah2 n jerit2 kt atok dan neneknya.

aku rasa nk baling je stereng lock kete kt kepala budak tu..bg center skit. putus fius agaknyer..pagi2 dh jerit2. payah kalo xde kesedaran sivik ni. pagi2 dh mganggu keamanan jiran2 yg lain.

No comments:

Post a Comment