Snap shoot

Snap shoot

Saturday, November 19, 2011

Brownny a.k.a Joyah

Hari ini kami menerima ahli keluarga baru..
sgt cute dan comel
gebu jer..
geram aku tgk

umur baru sebulan lebih.
keletah bukan main..
kerjanya..makan, minum, main..makan, minum, main...pastu baring, pastu tido.
haihhhh...geram...

ahli keluarga baru kami tu...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Seekor ARNAB. 

hahahahah...

adik aku yang bongsu pelihara..adik bagi gelaran Brownny sebab bulu dia warna putih dengan coklat. eeemmmm..not sure baka jenis apa. kenapa aku eja nama dia 'Brownny' ? cer korang eja camni

Brownie

cer tambah 's'

jadi ape?

Brownies

hohoho...mcm kek American Brownies jer..terliur beb!

datang pulak ibu aku...bagi nama lagi best

Joyah

adoiiiii...menjoyah tang mana la budak kecik tu..

nnti aku upload gmbr Brownny yer..

No comments:

Post a Comment